07 Januari 2009

Mahu TAG

Dalam duduk-duduk, aku menjenguk blog SueAnnaJoe. Dia membuatkan aku sangat teringin mencuba ujian ini. Oleh yang demikian, aku ingin kongsikan kerjaya sesuai menurut Colorwize Test. Sekali sekala main-main apa salahnya.



Untuk kali ini, aku nak main TAG pula. Sesiapa yang ditag, sila jawab soalan berikut:

1) Bidang yang sesuai dirumuskan daripada 20 senarai tertinggi ialah:
Seni dan Bisnes - Yes! Memang aku suka!

2) Kemahiran yang terlibat boleh dirumuskan daripada 20 senarai tertinggi ialah:
Kemahiran tangan (aktiviti seni) dan mulut (bercakap) - sesekali kena juga gunakan tangan untuk tutup mulut. Ngee..

3) Kerjaya sekarang berkaitan dengan pilihan kerjaya nombor berapa?
23 - yang ini mungkin tak kena tapi sesuai dengan kemahiran tangan dan mulut juga

4) Berapa peratus anda rasakan ujian tersebut ada benarnya?
85% - banyak pilihan kerjaya yang diberikan sangat aku rasa sesuai

5) Bahasa apa yang disyorkan kepada anda?
Itali - seronok juga bahasa ni.. kena pergi Itali pula lepas ni.Hehe.

6) Kerjaya yang tak disangka-sangka?
Dermatologist (nombor 33) - adakah aku perlu lebih menjaga kulit..Ahaks

7) Berikan nama 5 orang yang anda ingin tag.

Berikut ialah nama-nama mereka:
ARIN - memandangkan kau sedang menganggur, baik juga buat test ni
MAMIDA - sori belum jawab tag hari tu.. yang ni lebih menarik
KIMI - aku rasa kau tak patut jadi lawyer, cubalah buat!
MARLIZA YANTI - aku rasa kau memang patut jadi lawyer, tapi iye ke?
ANUAR MANSHOR - kau nampak sangat selesa dalam bidang penulisan, cuba try test. oppsss..

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular