header-photo

Misi Kemanusiaan - Siri 1

Sehari dua sebelum bertolak, memang sibuk. Para jejaka kena naik turun lif angkut barang. Penat memang penat, tapi syok. Thanks to Huzaimi for his willingness to help us. Dia paling rajin sesangat. Tak payah suruh pun memang dia buat. Barang kat tangan kita pun, dia nak tolong angkat, sedangkan kita kan tengah angkat.


Bertolak malam, rehat di Melaka. Mujur ada masjid yang cantik ni. Lepas solat, beli nasi lemak, makan dengan nenek dan ibu aku. Eh, pakcik aku pun ada. Selesai saja, kami terus ke Ayer Hitam, tempat kakitangan HSK lain janji untuk berjumpa. Bos aku smpai lagi awal rupanya.



Kami pun menanti semua sukarelawan tiba. Signboard ke Batu Pahat dah nampak. Maka, bermulalah pengembaraan kami...


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...