header-photo

Meriahnya hari pertunangan

Tahniah buat sahabatku, Am, yang telah melangsungkan pertunangannya pada 3 Februari 2007 baru-baru ini. Cukup meriah. Tambah plak ramai kekawan yang hadir. Pasti kau cukup gembira. Tahniah buat pasangannya, Daud, yang buat kali pertama aku temui face to face. Daud, kau memang bertuah. Aku tak reti nak nasihat apa, sebab aku pun takde pengalaman..hehe. Karang orang kata cakap je lebih, so korang pandai-pandailah jaga perhubungan ini. Aku tetap doakan jodoh korang berkekalan hingga ke syurga. Aku tumpang seronok sebagai kawan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...