header-photo

Malaysia tanah airku


Alhamdulillah, aku selamat tiba di tanah airku pada 6.45 petang semalam. Sebaik tiba, aku terus ke Putrajaya dan disambut oleh Hammad yang belanja makan di Restoran Saba, Cyberjaya. Tak lama kemudian, Malie dan isterinya, Farah juga anaknya Aryan Ghazi bersama-sama menikmati juadah hidangan Timur Tengah.

Berikut adalah jadual yang telah diaturkan untuk aku sepanjang berada di Kuala Lumpur sebelum berangkat ke Kedah pada 14 September ini. Ruang yang ada selepas iftar nanti akan dimanfaatkan dengan perkongsian pengalaman bersama adik-adik IPT. Masyarakat awam juga dijemput sama.

9 Sept - UIAM, Gombak
10 Sept - Kolej Lagenda, Nilai
11 Sept - UNISEL, Batang Berjuntai

7 ulasan:

AlizaReesya berkata...

dah nak sampai nilai... boleh singgah umah dah dekat tu hehehehe

ainShahajar berkata...

dah sampai dah...

selamat ulang tahun

air kuning campo oren tu air pe.. nmpk sedap

redanna berkata...

suhail,

selamat kembali ke tanah air... ada apa kat uia tu? cam best je...

Sahalfikri berkata...

alizareesya: boleh gak ek singgah tapi ramai la org yg join sbb sy dtg sana 1 kereta. tapi takut lambat plak kak.. prog mungkin abes jam 11 mlm baru bole pergi lepas tu. sy bole dihubungi di talian 0162254483.

ainshahajar: tq..air mixed fruits.. sedap. marilah ke restoran tu di Cyberjaya..hehe

redanna: dah abes da kat UIA makan2 iftar dan perkongsian pengalaman.

3p4h berkata...

Eh, yg kt UNISEL da tukar ya? Nmpk gaya x dpt la join.. Hu5... =(

ainShahajar berkata...

mixed fruit kat cyberjaya..okeh2

Sahalfikri berkata...

epah: Takpe

ainShahajar: mai secawan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...