header-photo

Abangku selamat diijabkabul

Alhamdulillah abangku telah selamat diijabkabulkan pada hari ini pada jam 11.15 pagi di Felda Jengka 24. Mudah saja urusan pernikahan yang dilakukan jurunikah. Perkara baik sebegini seharusnya dipermudah tanpa sebarang percanggahan adat yang menyusahkan.

Tahniah abang. Semoga bahagia hingga ke syurga.. Ameen

8 ulasan:

eina berkata...

Salam,

ha?? abg amar dah nikah?? awat pak lang x tau.. huhu.. xpa na, papapun alhamdulillah semua lancar.. Tahniah kt abg ammar

Sahalfikri berkata...

eina: salam.. oo, mmg pak lang tak tau lagi sbb abg ammar nikah je dulu. nanti ibu ayah akan jemput untuk kenduri. depa nikah smlm tp majlisnya bulan disember.

ina berkata...

oh bgituka.. abg suhail nikah bila pula? bila balik cHina? ina blik sana sabtu mlm ni.. doakan kemudahan perjalanan ya.. ina juga doakan supaya dipermudahkan semua urusan keluarga pak lang tat.. InsyaaLLAH..

Sahalfikri berkata...

ina: mungkin mid-Oktober balik china. nanti abg gtau pak lang tarikh abg ammar dan abg sendiri plak. insyaAllah.. tp tula ina takde kot Disember ni.

arin berkata...

lorr..aku dgn akak kimi siap konpius2 antara tarikh kau dgn abg kau ni. rupa2 begini kisahnya.. dan 1 lagi, naseb baik kau dgn akak kimi tak bertembung tarikh..hehehe..

ina berkata...

oo.. ok baik2 shja tnye sbb ayah yg terkejut.. Disember? oOOoo sja ja x bg ina mkn nasi minyak free ek.. tapau ke dublin boleh ka?? ha.. "tapau" gamba2 kenduri pun ok la..haha.. Moga kekal hingga ke Syurga hendaknya..

3p4h berkata...

Alhamdulillah... Berakhirnya zaman bujang abg ammar... he5...

Sahalfikri berkata...

arin: eh, bila ek tarikh kak kimi tu? terlupa plak.. takut aku takde kat sini je.

ina: tapau gamba je ek.. :p

3p4h: aku dah ada kakak la..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...