10 September 2008

Dana diperlukan



Hasil kunjungan wartawan UTUSAN tempohari, terbitlah liputan berita projek dakwah saya ke Guangzhou, China dalam ruangan Bicara Agama pada 10 September 2008.


Saya dijangka memulakan projek pada 9 Oktober 2008 sehingga 20 September 2009. Sepanjang tempoh ini, saya memerlukan dana kewangan yang banyak. Namun, untuk jangka masa terdekat ini, RM10,000.00 masih diperlukan.

Kepada sesiapa yang ingin menyumbang, sumbangan boleh dibuat secara tunai, cek atau deposit terus ke :

Penama : Tabung Kebajikan & Pendidikan ABIM
No Akaun : 14-023-01-0011188
Bank : Bank Islam Malaysia Berhad


(surat pengecualian cukai akan diberikan atas permintaan)

Sesiapa yang inginkan kertas kerja penuh projek ini, sila hubungi saya di talian 017-6144026 atau emelkan ke muhdsuhail.ahmad@gmail.com.

[TAMBAHAN]

Memandangkan ada yang meminta no akaun peribadi untuk sumbangan skala kecil kepada saya, berikut adalah butirannya:

Penama : MUHAMMAD SUHAIL BIN AHMAD
No Akaun: 154017030227
Bank : Malayan Banking Berhad (Maybank)

nanti saya cuba upload video hasil tinjauan ke Guangzhou tempohari kalau sempat

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular