23 September 2008

Rakaman takbir raya

TV9 panggil buat rakaman takbir. Layankan saja. Aku ajak Nadmin ikut serta. Juga beberapa adik-adik matrik UIA aku ajak. Adik-adik UIA Gombak batalkan hasrat saat-saat akhir.

Masjid al-Bukhary berhampiran penjara Pudu menjadi lokasi rakaman. Wah, ramainya artis yang hadir. Yang paling aku berhajat untuk dampingi ialah Abdullah Fahmi. Pasti ada keberkatannya.

Bergambar dengan kawan lama,Najran yang kini bersama kumpulan Saujana

Hah tu pun dia para pemenang Akademi al-Quran musim 1 hingga 3

Ambil berkat al-hafiz yang sangat rendah diri

Azhan, pemenang Akademi Nasyid yang aku kagumi dek ketabahan seorang yang kurang upaya

Bukan main banyak burung merpati di perkarangan masjid ni.. siap disediakan 'cafe' khas untuk burung-burung ni

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular