22 November 2006

Selamat Pengantin Baru

DIJEMPUT KEPADA SEMUA KAWAN-KAWAN YANG MENGENALI KAWAN AKU NIH KE MAJLIS KENDURI KAHWIN DIA KAT BATU PAHAT...

Sebenarnya dia bagi kad ni kat aku tapi dia suruh aku ajak gak sesape yang lain sebab dia pun tak cukup kad nak bagi..so kad yang korang tengok ni memang tertulis nama aku cuma maksud dia adalah untuk semua.. k.



MOHD NADMIN RAMLAN & FADLIANA BINTI SAMAN

3 DISEMBER 2006


menarik lor dia punya kad..1st time aku jumpa kad jemputan kahwin macam kad jemputan majlis formal di Istana Budaya..hehe? Anyway, it's a good idea for young-couple yang sukakan kelainan.

P/S: Click on the pic for clear view

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular