header-photo

Macam-macam kisah Coca Cola

Ini dipetik daripada emel yang aku dapat berkenaan makan MENTOS dan minum Coca-Cola. Bayangkan apa yang berlaku pada air coke yang korang tengok kat bawah ni apabila bercampur dengan MENTOS, dalam perut kita. Menurut emel ni, sudah dua orang mati disebabkan makan MENTOS plus minum COKE (kesahihannya aku tak pasti) Apapun, gambar ni menarik dijadikan bukti dan untuk kukuh lagi apa kata kita cuba buat eksperimen ni (rasa macam nak cadangkan pada cikgu sains sekolah suruh bebudak sekolah buat)


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...