29 Disember 2006

Jumpa lagi tahun depan

Mood kat opis sume dah down.. sebab dah nak cuti panjang la kann. Tengah lepak-lepak dengan staff yang tinggal, AM kata kat aku dah belum ucap selamat tinggal blog?

Baru aku terfikir daripada aku lepak, lebih baik aku update untuk ucapkan selamat tinggal. Sebabnya kat umah aku di Melaka takde internet dan aku kalau dah dok umah tu, lebih suka abiskan masa dengan famili. Jadi, gudbai la blog (untuk 4 hari je tau)..

Di kesempatan ini [dibaca dalam nada sayu], aku ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf jika ada terguris hati, tersilap kata, tersalah taip, tertikam korang, atau tak ingat diri. Aku juga nak ucap terima kasih banyak-banyak atas sokongan korang yang kerap mengunjungi serambi maya aku ni.

Sempena kedatangan Aidiladha, aku ucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin sebagai penutup tahun 2006.

Dan menjelangnya bulan Januari tak lama lagi, aku taknak terlupa ucap Selamat Tahun Baru kepada semua kawan-kawan, sedare mare dan sesiapa saja yang membaca blog aku. Maka, itulah dia ucapan selamat aku. Semoga korang sume menjadi orang yang berjaya dalam pandangan DIA.

Satu je perkara yang aku nak mintak sangat korang tolong.. tolong doakan aku menjadi lebih baik daripada hari ini dan semalam, dan berterusan melakukan kebaikan, mengurangkan dosa-dosa kecil yang selalu berulang kali dilakukan, juga berjaya seperti korang jugak.

Amin, terima kasih doa korang tu! Alhamdulillah keputusan exam aku aritu cukup baik, aku percaya itu juga adalah rahmat Allah atas usaha dan DOA korang.. betul, DOA korang.. Dan akhirnya aku doakan kepada sesiapa yang mendoakan aku juga mendapat rahmat, pedoman, petunjuk, hidayah, inayah dan bimbinganNYA sentiasa. Amin..

p/s: PC kat opis prob sket, tu pasal font n gambar takleh diubah..aku pun heran nape tak kuar button yang patut ada dalam 'edit post' nih.

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular