header-photo

Masih belum sempat

Salam semua,

Maaflah tak sempat nak buat apa-apa untuk blog ni.
Aku sedang sibuk dengan macam-macam.
Ada exam.
Nak pindah rumah (dah tak duduk asrama.. yes!!!).
Jumpa ramai orang.
Sedang merancang banyak perkara.

Maaflah ibu ayah dan lain-lain..
Tak sempat nak telefon.

Maaflah AM dan KAMIL..
Award yang korang beri belum sempat aku embed.
Tambah pula tak boleh kemaskini layout

SELEPAS INI..

Aku akan lebih aktif..
Aku perlukan respon ramai..
Aku akan buka PELUANG turut serta menjadi ahli Grup China (sesiapa pun layak..)
Aku ada SESUATU.. Mmm..

TUNGGUUUUUUU!

6 ulasan:

Rin berkata...

aku da apdet penang edisi gambar.. :)

Anuar Manshor berkata...

Baguslah kau sibuk dengan perkara berfaedah daripada menyibuk perkara yang sia-sia.

Sahalfikri berkata...

Rin: bolehlah aku melihat negeri itu (dan kau yg smakin kaya..huhu).

Anuar Manshor: Itulah nikmat kesibukan.. jauhkan dari sia-sia. Bagilah aku job apa-apa dari jauh..Ngee

rin berkata...

aku smakin kaya? apakah? haha.. aku harap itu doa, ameen..

Sahalfikri berkata...

Rin: Kau kan lawyer (plus +++)..xtau la masih lg ke tak..nk minta sponsor sket bole?

neem berkata...

good luck!

mg cemerlang dunia dan akhirat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...