25 September 2006

Menikmati Ramadhan

Day 1

:: Seronok bersahur beramai-ramai, lauk pauk pun banyak, semangat berkobar-kobar untuk berpuasa :: aku risau sebab tak habis baca buku, ada test undang-undang kehakiman syarie, cuba baca lepas subuh, tapi tertidur :: sms aku tak dijawab Mike, aku nak tumpang dia sebenarnya tapi akhirnya terpaksa naik moto juga. Nota masih tak sempat habis baca :: aku terlepas test rupanya yang ustaz buat semalam. Nasib baik ada lagi orang lain, jadi petang ni kami buat exam. Kesian aku sebab ada satu nota tu aku takde, patutla terpaksa tembak jawab test :: Jumpa Asril sembang-sembang pasal hidup masing-masing. Hmm, tq for your advice :: Aku tidur sebaik sampai rumah sampailah nak berbuka :: Kiamat Sudah Dekat dah didramakan lah..bagus tv9 :: biasanya lauk makan malam tak sedap sangat (sori nek) tapi hari ini buka posa memang sedap (tahniah nek) :: terawih malam pertama memang la ramai jemaah, harap2 aku pun dapat bertahan (nasib baik opis tak keje sampai malam) :: Imam baca, " Apakah kamu beriman pada sebahagian ayat Quran dan mengkufuri sebahagian lain?". Satu soalan cepu emas untuk dijawab. Ahh, tak jawab pun DIA tahu ::

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular