header-photo

Talian terputus



Banyak perkara yang hendak diceritakan tapi talian terputus.
Berkali-kali aku cuba, talian tetap terputus.
Maaf ya sebab korang tak dapat tahu perkembangan terkini.

Di atas ni gambar terakhir aku di musim sejuk.
(Di perkarangan taman dalam universiti)
Minggu lepas, suhu sekitar 8 -15 darjah Celcius.
Adakala hujan turun sama.
Makin sejuklah aku.

Sekarang semuanya kembali normal seperti keadaan di Malaysia.
Tentang makanan... sedap. Banyak.
Nak tahu? Tunggulah entri terkini.
Nak pergi kelas dah ni..

再见 (zaijian)



7 ulasan:

sham berkata...

oh nyamannya mentelaah di taman yang indah :D

.: mama cute :. berkata...

sapo tukang amik gambo tuh?

Sahalfikri berkata...

sham: hanya gaya mentelaah je..tak sanggup lama-lama dalam kedinginan

mamida: kekawan tlg amik gambo. byk lg gaya posing diorg pula yg aku kena amik plak..hehe

3p4h berkata...

Zaijian 2 slmt tinggal ke smoga bjmpa lg? Lupa la da lama tinggal mandarin language.

He5...

So sejuk2 kat sana bole tahan ke? Huhuuu... Sejuk kot~

Sahalfikri berkata...

epah: takleh tahan gak la.. asyik p tandas je..hehe. zaijian tu babai..

Marliza Radzi berkata...

menarik nampak gambar ni. nampak macam ko bahagia :D

Sahalfikri berkata...

marliza: mujur hang guna perkataan 'nampak macam'.. lawyer kan, mestila pandai guna perkataan. hakikat di sebaliknya? Ngeee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...