21 Julai 2006

Memahami isu semasa

FORUM SYARIAH DAN CABARAN SEMASA
Anjuran : Persatuan Ulama Malaysia, TERAS, JAWI dan NGO
Tempat : Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Jalan Duta
Tarikh : 23 Julai 2006 (9.00 pagi)
Pengangkutan : Bas (7.30 pagi)
________________________________________________________
Sila hubungi Puan Hasanah untuk maklumat lanjut di talian 03-4269061


Kalau ada kelapangan pada hari Ahad ni, adalah sangat bagus kalau kita pergi ke tempat yang dimaksudkan bagi memahami isu-isu terkini berkenaan orang Islam yang TOPURGENT. Pasti dan memang pasti ramai yang akan hadir, bahkan panelis yang akan membentangkan tentang hal ini juga pasti yang pakar lagi hebat. Disebabkan aku tiada pada tarikh ini, aku mengalu-alukan korang semua yang boleh hadir untuk ceritakan kat aku pasal apa yang berlaku nanti. InsyaAllah kalau aku ada masa, aku akan masukkan ke dalam TOPURGENT rentetan program tu yang korang hantarkan ke aku di emel otyc82@gmail.com

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular