10 April 2008

Minggu yang berlalu


Aku tiba sedikit terlewat untuk menyaksikan kedatangan pengantin lelaki ke rumah pengantin perempuan. Inilah rakaman pertama yang dapat aku kongsikan.


Tahniah AM atas perkahwinan kamu dengan Daud. Semoga kalian berbahagia hingga ke syurga.


Sabtu itu jugalah kali pertama aku berjumpa kembali rakan-rakan sepejabat untuk sama-sama meraikan hari terindah buat kedua-dua mempelai.


Keesokannya adalah hari yang sangat ditunggu-tunggu. Aku seperti biasa bertugas sebagai jurukamera.


Merakamkan persembahan sulung USRATIKA di khalayak umum dalam Pesta Buku Antarabangsa Malaysia di PWTC.


Turut merakamkan reaksi penonton dan komen mereka untuk dijadikan bahan terbitan blog USRATIKA.


Dan akhirnya menjamu selera di sebuah restoran berdekatan bersama para aktivis lain termasuk kumpulan DEWANGGA SAKTI. Terima kasih Pak Raja kerana belanja kami makan malam.

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular