12 April 2008

Aku ke Bahrain


Aku akan menaiki kapal terbang Qatar Airways pada jam 3.00 pagi esok. Destinasi tujuan ialah Bahrain. Aku akan ke sana selama 12 hari sehingga 25 April 2008. Kali ini aku diberi peluang untuk mengikuti 'Dakwah Training Mosque Tour'. Aku bersama 14 delegasi Malaysia akan bersama-sama dengan para peserta dari negara luar. Kaedah yang digunakan oleh Masjid Negara Bahrain dalam menyebar dakwah melalui 'Mosque Tour' sangat berkesan dan memberi manfaat. Inilah yang akan kami pelajari.

Doakan agar niatku kekal dalam kebaikan, perjalananku selamat pergi dan kembali, tingkahlakku beradab, dan apa yang kulakukan diberkati. Moga Allah berikan ganjaran kebaikan dan pahala kepada ibu dan ayahku yang melahir dan mendidikku menjadi begini. Ameen..

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular