13 Mac 2006

Anda Berbakat?

Pencarian ini adalah untuk pengeluaran non-profit magazine (untuk promosi awal) yang melibatkan isu generasi muda. Majalah FRESH ini perlulah memaparkan kisah anak muda, isu berkaitan anak muda, dan apa sahaja yang menarik minat anak muda.
Sekiranya anda kreatif dan inovatif untuk menjadi pelopor kepada pembikinan majalah FRESH, apa tunggu lagi, sila berikan resume ringkas dan cadangan cover page/pengisian dalam FRESH.
Bagi sesape yang bercadang jadik graphic designer, cuba cari sesape sebagai model (sorang aje) untuk cover page. Tak kisahlah gambar tu baru korang amik, atau pun gambar dah sedia ada sesape pun (artis pun takde hal..). Yang penting, cover page tu nampak stylish and attractive.
Bagi sesape yang bercadang nak jadi Ketua Redaksi, korang boleh hantar resume gak dan cadangan pengisian dalam FRESH. Cthnya korang rasa majalah ni perlu ada ruangan kongsi rasa (utk kaunseling prob), ruangan kenali tokoh (maybe kita interbiu menteri ke), ruangan nukilan (utk bebudak tulis sajak/cerpen), ruangan jalan-jalan (untuk bebudak hantar gambar pi jejalan etc.).. ini sekadar contoh skema sket.. terpulang pada korang. Yang penting, setiap ruangan tu tulislah sket penerangan tentang ruangan itu. Then, gtau gak berapa ramai wartawan / team member yang diperlukan dan ruangan yang diorang in-charge. Kalau dah ada nama lagi baguih..
Oklah, cepat hantar korang punya resume dan perkara yang berkaitan tu.. jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular