26 Ogos 2008

Undilah yang terbaik

Sempena hari ini sebagai hari pengundian Permatang Pauh, aku nak berkongsi satu video. Cuba teliti video ini dan cuba teka mana satu pakcik aku? Kelakar lah dia.





Aku tahu banyak perkara mengenai video ini tapi cukuplah untuk simpanan aku, sanak-saudara dan rakan-rakan rapatku.

Walaupun dia pakcik aku, umurnya muda setahun daripada aku. Semangatnya luarbiasa. Aku dan dia selalu berbincang bahawa aku dengan cara aku dan dia dengan cara dia. Selamat berjuang!

Itula kau rancak sangat, kan dah masuk video.. takpe, famous tu..hahaha

1 ulasan:

Nur Syarafina Abd Aziz berkata...

aBG suhail btulka orng2 pemBangkanG cam giTU?
uh..first tme tgok.. DAhsatnyer..

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular