header-photo

Berakhirnya satu teka teki

Pada asalnya aku nak rahsiakan perkara ni. Yalah, bukan ke sunnah menggalakkan tak kecoh-kecoh tentang pertunangan.

Tapi mamida dah buat bising dalam chatbox tepi ni.Terpaksalah aku hebahkan juga akhirnya. Lagipun berita baik. Dan tidaklah sesiapa terngurat si dia ni. Tambah pula aku nak ke China, bolehlah korang tolong tengok-tengokkan si dia.

16 Ogos 2008. Tarikh bermakna dalam penerusan hidup aku ke matlamat akhir hidup. Si dia menjadi pilihan hatiku setelah petunjuk DIA menunjukkan begitu. Nak diceritakan kisah panjang, kena jumpa aku lah. Cukuplah ringkas saja di sini.

Ramai berteka-teki tentang siapa pasangan aku sebelum ini. Bukan apa, aku ni sangat memilih. Sahabat-sahabatku seperti Kano, Kimi, AM, Arin, Malie, Nadmin, Abg Man, Abg Haris, Sue, dan ramai lagi sangat kenal perangai aku bila bicara pasal pasangan.

Sampaikan ada sengaja bergurau melampau mengatakan aku *tuuut* sebab aku sangat berahsia tentang ini.


Doakan agar hubungan aku berkekalan bukan saja ke jinjang pelamin bahkan hingga ke syurga bersama si dia yang kupilih ini.

p/s: terharula mamida buat entry khas ucapan tahniah buat aku..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...