30 Oktober 2005

Selamat Hari Raya



Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh umat Islam terutamanya kepada yang tersayang ibu dan ayah juga adik-beradik dan sanak-saudara.

Tidak lupa juga kepada teman-teman perkenalan sejak Tadika Al-Huda, Melaka; Sek. Ren. Keb. Jln. Datuk Palembang, Melaka; SMKA Sultan Muhammad, Melaka; SMAP Labu, Negeri Sembilan; dan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia.

Buat rakan-rakan seperjuangan PKPIM didoakan agar kita diberi kekuatan untuk terus berjuang atas nama Islam dan mengekalkan gerakan yang kita dokongi sebagai sebuah gerakan dakwah yang sebenarnya. Salam Aidilfitri buat para pejuang sekalian.

Akhir kata, saya mendoakan diri saya dan keluarga juga sesiapa sahaja yang mengenali diri ini agar diberikan ganjaran yang dijanjikan Allah dalam Ramadhan yang lepas dan diberi kekuatan iman untuk meneruskan amal ibadah untuk bulan-bulan seterusnya.


Gambar di atas adalah gambar raya kanak-kanak zaman 50-an..comelkan anak-anak kecil tu..

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular