header-photo

Grand Reunion SCOLOBU @ cherating : Keriangan


Selepas menikmati hidangan petang, sata dari Kemaman, kami terus bersiap untuk solat maghrib beramai-ramai. Tahlil ringkas dibuat untuk rakan-rakan SCOLOBU yang telah menemui Ilahi.

Setelah jamak taqdim dibuat, SCOLOBU Gala Nite pun bermula. Sambil makan malam, kami dihiburkan dengan persembahan multimedia mengenang kisah zaman persekolahan. SCOLOBU juga ada buat pencalonan untuk pelbagai anugerah yang pertama kali aku saksikan. Malam tu pakaian tema : merah / kuning dan coklat.

Aku tak tahu nak ceritakan bagaimana seronoknya tetapi kawan-kawan penganjur ni memang kreatif. Pasal 'masuk lubang tahi' la.. pasal tudung lilin la.. pasal wannabe BSB etc.. semuanya membuatkan pecah perut kami ketawa.

Yang paling menarik ialah apabila melihat perubahan pada diri kawan-kawan semua. Pemenang anugerah itu jatuh kepada Gaban. Memang perubahan BESAR berlaku pada diri dia. Memang BESAR.

Kitorang main games kat pantai pagi esoknya pula. Nak kongsikan gamba paling menarik iaitu gamba belon sedang pecah di tangan Soffiyyah yang beriya-iya ingin menyambutnya dengan selamat. Hehe.


Aku tak boleh nak cerita panjang lah.

Korang klik sini kalau nak tengok gambar-gambar Gala Nite tu dan games yang kami main keesokan paginya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...