31 Julai 2007

The Reception

Lama sudah aku nak tunjukkan gambar reception wedding adik aku. Beginilah ibu dan ayah pada jam 11.30 tengahari untuk menunggu para tetamu hadir. Aku terkejut apabila RTK menyediakan blackboard kecil siap bertulis bagi memaklumkan majlis perkahwinan adik aku.




Tetamu disambut ibu dan ayah kemudian terus melalui jambatan untuk ke dewan santapan. Kelihatan datuk saudara aku sedang menuju dewan santapan.


Dari jauh paluan kompang meriah kedengaran. Sepasang pengantin dengan sepersalinan kuning diarak menuju pentas pelamin. Masing-masing menumpukan perhatian kepada adik aku dan adik ipar aku.


Inilah keluarga nukleus kami. Asal 7 bertambah 1. Aku berdiri dengan rambut tak terurus dek kerana menjadi jurufoto. Adik lelaki di sebelah aku sibuk jadi pengapit yang setia. Abangku di sebelahnya cool macam biasa. Adik bongsu perempuan aku pula memang suka tersenyum. Ayah dan ibu gembira mendapat menantu.



p/s: aku tension dengan fotopages tak dapat upload gambar..

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular