11 Julai 2007

Impianku tercapai

Seperti yang diimpikan, sebelum pernikahan adik aku, Canon EOS 350D telah menjadi milik aku. Memang tak dapat aku ketepikan perasaan seronok memiliki DSLR ini.

Sahabat aku pun perasan betapa berbeza raut wajah dan tingkah laku aku apabila dapat menyambar DSLR. Sebabnya dia pun teringin. Cuma mungkin keinginan aku lebih membuak disebabkan adik nak kahwin.

Ini saja yang aku nak umumkan. Tunggu dan lihat hasil seni orang yang mula nak bertatih dalam dunia fotografi digital tak lama lagi..

p/s: minggu ni majlis perkahwinan sebelah lelaki pula (suami adik aku), jadi lepas tu dapatlah tengok gambar-gambarnya..

Tiada ulasan:

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular