25 Mei 2007

Panggilan Panjang

Kimi dah marah aku tak update. Sibuk sangatla. Dah la sekarang ni duduk rumah kawan. Tak macam dulu dapat guna internet setiap hari. Takpelah, walaupun tak semewah hidup di kota dulu, aku kini menetap di kampung yang lebih nyaman dan aman. Biar terseksa fizikal (sebab jauh dari ofis.. setiap kali balik kerja rasa penat sangat) daripada terseksa batin.

Apapun, aku nak kongsikan kegembiraan aku diterima masuk dan didaftaraikan sebagai peguamcara dan peguambela Mahkamah Tinggi Malaya pada 18.5.2007. Tengoklah gambar-gambar di bawah ni...



Terima kasih diucapkan kepada semua kawan-kawan yang hadir menyerikan majlis meraikan aku yang sama-sama dihadiri oleh ibu ayah datuk nenek dan adik. Tahniah la kawan-kawan lain yang sama macam aku. Yang penting ibu ayah hepi.. Yahoooo!




Gambar ni terlupa letak..inilah hadiah yang aku dapat sempena panggilan panjang ("long call") aku hari tu. Terima kasih banyak2 kepada kawan2 yang menyumbangkan duit untuk beli hadiah yang mengancam ni (esp kepada tukang belinya - nama dirahsiakan agar tiada yg jeles..hehe)


2 ulasan:

susiek berkata...

sudah mencapai awan di langit. jgn lupa memandang ke bawah. tahniah. ko kenal sapa susiek? ni mak uda dr Singapore

Ticer Syah berkata...

aku kenal ini susiek... kuikuikui.. ehhehe.. tahniah soguy. and u should thank God sbb memberi ruang rezeki yg luas utk ko. this is the time for u to make yr parents proud. jgn lupa balas jasa dewang. jangan lupa cakap i luv u ibu.

Daun Rerama Pengubat Sakit Kronik

Kelmarin saya sempat bertemu dengan pakcik Khamarul, seorang pengusaha daun rerama hijau sejak 2006 lagi. Pengalaman beliau merawat pesakit ...

Popular