header-photo

Pengumuman Derma Kilat

Assalamualaikum kawan2 sume..

Aku selaku kawan rapat nadmin n isteri nak minta tolong kekawan semua.

Rumah nadmin n isteri telah dipecah masuk oleh pencuri sekitar jam 4.15 pagi tadi (25/10/07). Barang-barang yang berjaya dicuri ialah dompet nadmin n isteri, beg tangan isteri nadmin dan laptop isterinya yang sangat penting untuk kegunaannya dalam bidang Master. Kena plak exam dia pun nak dekat.

Jadi diorang ni takde lessen, ic, juga beberapa transaksi kewangan juga tak dapat dibuat untuk tempoh terdekat. Oleh yang demikian, aku dengan ini nak mintak sumbangan kekawan untuk meringankan beban dia dan isteri. Segala sumbangan sila masukkan ke dalam akaun ni :

Nama : Muhammad Suhail bin Ahmad
Bank : Maybank
No Akaun : 154017030227



Lepas korang dah bank in, tolong sms aku masa, tarikh dan amaun untuk aku pastikan duit tu masuk dan disampaikan.

Kalau boleh kita bank in sebelum hari Sabtu ni ye sebab aku nak jumpa dia hari Sabtu nanti.

Sekian, terima kasih.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...