header-photo

Pengumuman Derma Kilat

Assalamualaikum kawan2 sume..

Aku selaku kawan rapat nadmin n isteri nak minta tolong kekawan semua.

Rumah nadmin n isteri telah dipecah masuk oleh pencuri sekitar jam 4.15 pagi tadi (25/10/07). Barang-barang yang berjaya dicuri ialah dompet nadmin n isteri, beg tangan isteri nadmin dan laptop isterinya yang sangat penting untuk kegunaannya dalam bidang Master. Kena plak exam dia pun nak dekat.

Jadi diorang ni takde lessen, ic, juga beberapa transaksi kewangan juga tak dapat dibuat untuk tempoh terdekat. Oleh yang demikian, aku dengan ini nak mintak sumbangan kekawan untuk meringankan beban dia dan isteri. Segala sumbangan sila masukkan ke dalam akaun ni :

Nama : Muhammad Suhail bin Ahmad
Bank : Maybank
No Akaun : 154017030227



Lepas korang dah bank in, tolong sms aku masa, tarikh dan amaun untuk aku pastikan duit tu masuk dan disampaikan.

Kalau boleh kita bank in sebelum hari Sabtu ni ye sebab aku nak jumpa dia hari Sabtu nanti.

Sekian, terima kasih.

Haluan kiri atau kanan


[gambar sekeluarga tanpa adikku yang baru kahwin - dia beraya di rumah keluarga mertua]





[saudara mara yang hadir pada hari raya kedua]




[mamida, pak haq dan bala tentera]



[mak uda sekeluarga]


[nak tunjuk gambar BBQ - tp nampak aurat pulak - tak jadi ]

Hari raya kali ini sangat hambar bagiku. Aku tak rasa seronok apabila menjelang aidilfitri. Tak seperti sebelum ini, aku terasa sangat gembira menemui Syawal. Aku juga tak seperti dulu, rasa sayu dan sedih meninggalkan ramadhan. Aku rasa biasa, tiada yang istimewa. Pelik.

Kelainan hanya pada bilangan ahli keluarga yang bertambah kerana aku mempunyai adik ipar. Mungkin juga pada malam raya keempat merupakan kali pertama mengadakan BBQ untuk meraikan aidilfitri sesama ahli keluarga. Itu saja.

Setelah aku membaca entry dalam satu blog dan blog satu lagi ini, betapa terasa ada kebobrokan dalam diri.

Kesimpulan aku mudah. Aku makin jauh rasanya. Aku sudah lari dari haluan yang sepatutnya. Mungkin keputusan aku nanti akan menenangkan jiwaku kembali. Itu harapan aku.

Salam Lebaran

Assalamualaikum semua.. di kesempatan ini terimalah kad ucapan daripada aku sempena Hari Raya yang bakal menjelang. Esok aku akan pulang berhari raya di kampungku Melaka. Kepada semua yang balik kampung, selamat balik kampung dan berhati-hati di jalan raya. Semoga selamat tiba dan kembali semula. Kalau ada sesiapa nak bagi duit raya, jangan lah segan-segan ye.. sms je, nanti no akaun bank aku sms bagitau.. hehehe.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...